این ۴ مرحله کاملا ساده را انجام دهید:
۱. محتوای Brainstorm که متناسب با شخصیت و نوعی نام تجاری شماست:
- آیا شما یک شخصیت نام تجاری آنلاین دارید؟ (آیا شما گاها محتوا تولید میکنید یا در این کار حرفه ای هستید؟) آیا محتوای شما شخصیت نام تجاری شما را منعکس میکند؟ اگر چنین است، چگونه؟
- وقتی شروع به کار کردید در رابطه با تخصص خود چه سؤالاتی داشتید؟ آیا میتوانید به آنها پاسخ دهید؟
- چه مسائلی باید مشتریان شما را مورد توجه قرار داد؟
- آیا تغییرات مکرر در تخصص شما وجود دارد؟
اگر به ایدههایی برای بازاریابی محتوا نیاز دارید، موارد زیر را در نظر بگیرید:
- یک پست هفتگی مبتنی بر تم مقالات مربوط به بازاریابی، حفظ مشتری، کسب مشتری و غیره
- وبینارها یا فیلمها با مشاوره مالی و دستورالعمل های مطالعات موردی آنها
- داستانهای موفقیت آمیز مرتبط با محصول
- Infographics مربوط به کسب و کار، آمار، انتشارات مطبوعاتی
- راهنماییهایی در رابطه با محصول
۲. تقویم محتوا را برای ۱ تا ۶ ماه ایجاد کنید
- برنامه محتوای تولیدی را برای رسانههای اجتماعی تا حد امکان در زمان رو به جلو آماده کنید
- رویدادهای بزرگ مانند وبینارها، Q & As / مصاحبه ها، انتشارات کتاب / محصول و کنفرانس ها میتواند به محض اینکه شما یک تاریخ را مشخص کردهاید برنامهریزی شود.
۳. قبل از اضافه کردن محتوا در تقویم خود محتوا را تست کنید
- آیا محتوای من با مشخصات بازاریابی محتوای من مطابقت دارد؟
- آیا محتوای من جالب (شوخ، تعجب، خنده دار، تحریک آمیز فکری، جدید، منحصر به فرد) و جذاب است؟
- با افزایش بهینهسازی رسانههای اجتماعی (SMO)
- آیا محتوای من مخاطبان را برای گذاشتن نظرات و اشتراکات تشویق میکند؟
۴. به طور کامل به تقویم خود تکیه نکنید
- مطمئن شوید که در روند تولید محتوا خبرنامهها را بررسی میکنید
- تجزیه و تحلیل محتوا خود را انجام دهید: اگر محتوایی در تقویم شما بازدهی ندارد، آن را تغییر دهید یا حذف کنید!
- رقبای خود را تماشا کنید: بازاریابی آنلاین دنیا در حال تغییر است. مطمئن شوید که ایده ها یا استراتژیهای جدید رقبای خود را بررسی میکنید.
-
منبع: تقویم محتوا
درباره این سایت